lustig dag

En lustig sak hände idag på jobbet. Jag går förbi en kvinna i 25-30 års åldern. Hon ursäktade sig lite försiktigt och frågade om hon kunde ställa en fråga till mig. Självklart svarade jag henne. Hon undrade vad jag hette. Hon vikte ihop ett färdigskrivet papper som hon hade framför sig och skrev mitt namn längst upp. Hon ger det till mig och undrade om jag ville läsa igenom det och sedan berätta vad jag tyckte. Jag stog där som ett frågetecken och fattade ingenting. En helt främmande människa ger mig ett brev och säger - "detta är skrivit för dig". Jag frågade genast vad det var för någonting. Hon svarade att hon hade iakttagit mig när jag jobbade. - "Jag blev inspirerad av gud". (!?) 


DÔME WAITRESS
(Prophesy - God inspired)

- You are a compassionate person. You have a love for others - offten putting their happiness before your own. Espically your close friends/family.

- Past hurts and dissapointments sometimes keep you from being open to the love of GOD.

- You want to know if there is something/someone out there who cares for you . . . This is something you ponder a lot. ( there is..)

- Happiness/ joy for you has been fluctuating lately and not as present or constant as you would like it.

- The joy of the lord will be/is your strenght

This is a gift

Remember Jesus loves you :)

JOHN 3:16

FOR GOD SO LOVED THE WORLD THAT HE GAVE HIS ONLY BEGOTTEN SON THAT WHO SMALL EVER BELIEVE IN HIM WILL NOT PERISM BUT HAVE ETERNAL LIFE. 

wierd,  varför just mig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0