strulig söndag och måndag

Klockan var närmare 11 när jag ser att jobbet ringer(söndag). Tänkte: NEJ, vad har jag gjort nu.. Visste i och försig att jag inte hade gjort något men ändå. Anja frågade mig om jag hade sett bojjans sms som han skickade runt 9 tiden. Hade inte kollat mobilen så jag hade inte sett det. Så hon frågade om visste att jag började jobba klockan 8:00 till 16:30. Jag kollade mina tider igår innan jag somnade så jag inte skulle missa något och enligt mitt schema jobbade jag inte, men på schemat på jobbet jobbade jag. De skickar ut tiderna via mejl och jag hade inte fått det uppdaterade schemat så det var chefens fel. Så det var bara att gör iordning sig snabbt och åka till jobbet. Det var så mycket folk så det var kaos.

Imorse så höll jag på och försova mig till råga på allt. Vaknar 7:05 och jag ska cykla hemifrån 7:15. Jag hann till jobbet i tid så det var lugnt. När jag väl kommer dit så frågade chefen vad som hade hänt i söndags. Jag förklarade som det var att jag hade fått det uppdaterade schemat. Han sa att han hade kollat flera gånger och sa att han hade skickat det och jag borde kollat mejlen bättre. Då bad jag honom att visa vad han påstod hade skickat, så han visade mig, men sen såg han att det inte var något som var skickat. Chefer alltså, men jag gillar min chef. Han är rolig.

TÄNK OM JAG HADE FÖRSOVIT MIG IMORSE... Både min ex-chef, min nya chef och chefens chef var på jobbet, aj aj aj !! 

Verkligen inte på humör idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0