torsdag.

Idag har det inte varit någon ansträngande dag precis. Varit och fixat mitt bankkort. Det var något strul med pinkoden, men nu funkar det igen. Sen köpte jag nya flipflops.. igen.. Jag vet inte hur jag lyckas tappa bort dem. Igår jobbade jag hela dagen. Brukar som sagt jobba i Claremont, men blev flyttad till Nedlands som ligger 7 minuter från Claremont med buss. Chefen äger en butik i Cottesloe, Nedlands och Claremont. Det var någon som var sjuk så jag fick hoppa in. Sprang fram och tillbaka heladagen så hade otroligt ont i benen, precis som när man har växtvärk.. Imorgon kväll är det personalfest. Mycket passande så att jag kan lära känna alla bättre. Nästa vecka har jag fått mer timmar vilket känns toppen.  

Tänker på alla där hemma :)




Rottnest


Kommentarer
Postat av: Lilllollo

Vad gott att höra att du fått mer tid att jobba, så gött att du trivs och personalfest är ju aldrig fel!

se om boken "shutter island" finns att låna, grymt bra! även kanske boken "the notebook" du vet filmen som du älskade ;)

PUSS OCH KRAM!

2010-03-07 @ 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0