onsdag

Började 6.15 vilket betydde att jag fick gå upp alldelles för tidigt. Chefen hämtade mig eftersom vi skulle öppna ihop i nedlands. Skulle egentligen varit ledig men man tackar ju aldrig nej till att jobba.

Trött är bara förnamnet, men nu ska jag fixa iordning mig och snart kommer Linda och Erik hem och sen ska vi dra in till Perth. Det är någon speciell dag idag, kommer dock inte ihåg vad den heter.. haha. Så det lär ju vara mycket folk.

Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag hela helgen. Lång sovmorgon imorgon, sen ska jag skriva ett vettigt inlägg.

Mamma har sålt min balklänning nu, det gör ont i hela kroppen. Den var så vacker, men jag är glad att den inte bara hänger hemma utan att någon använder den.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0