lördag.

Fixade bibliotekskort igår. Vissa perioder kan jag läsa bok efter bok, men ibland kan det gå flera månader innan jag ens öppnar en bok. Har väldigt svårt att hitta intressanta böcker att läsa. Om jag redan i början känner att det inget intressant så lägger jag inte ner någon tid att läsa boken, vilket kan vara synd. Det som faller mig mest i smaken är självbiografi. Har bestämt mig nu för att jag alltid ska ha en bok att läsa. Riktigt bra att läsa engelska böcker. Hittade inte någon självbiografi igår men en fakta bok, vet inte om det är det? "Why customers do what they do - who they are, why they buy and how you can anticipate their every move". Alltid tyckt att det är intressant hur man kan påverka kunderna att köpa produkter, hur vi tänker och hur mycket vi blir påverkade utan att ens veta om det.

Personalfesten igår var hur kul som helst. Kul att lära känna alla bättre. Vi var på dome, åt mat och snacks, sen drog vi till Claremont hotel som ligger precis över gatan. Det blev inte så sent för min del, eftersom jag skulle upp och jobba tidigt. Skulle även ut och springa med de andra men när klockan ringde så kände jag inte riktigt för det...

Imorgon ska Linda och jag hjälpa till på en bröllopmässa. David, fotografen som Linda jobbar med, har en monter där, så vi ska gå runt och dela ut kort, kolla på modevisning och hänga där. Sen på kvällen blir det sunday session.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0