en lång och händelserik måndag.

Det började med att Luke och jag hade ett vad i söndags. Det handlade om att han skulle upp kl 05.00 på måndag för att åka till Perth  och ut och springa med en träningsgrupp. Anledningen var att han trodde aldrig jag skulle kunna gå upp. Jag går upp 9-10 varje morgon, vilket jag tycker är normalt. Så för att bevisa att jag kunde så var det bara att hoppa upp ur sängen, ta på sig träningskläderna och hoppa in i bilen. Vi sprang 8 km, och det gick kanon.

Kom hem runt 07.00 tiden och 09.30 skulle Linda och jag möta upp David, fotografen som Linda jobbar med, för att åka till Rottnest. Vi var medbjudna. Han hade en mindre båt än Luke, så det hoppade väldigt mycket. Spände mig så mycket så jag har ont i armar, rumpa och längst hela ryggraden nu. Gänget om var med var hur sköna som helst. Avslappnade och roliga människor. Väl framme på rottnest så låg vi på stranden hela dagen - Fototagning, snorkling, slappa, musik. På vägen dit såg vi en stort sjölejon som låg i vattnet och plaskade.

När vi kom hem så drog vi till south beach för att fira Sandra som fyllt år, men när vi kom dit så skulle alla dra. Fick träffa sofia lite innan hon åkte till Bali iallafall. Så vi åkte till ett uteställe där de spelade reggae. Blev en tidig kväll eftersom jag var så himla trött..

















Kommentarer
Postat av: Sandra (ica)

Jaha o de där blev man ju inte alls avundsjuk på :/ Men visst det är roligt här med i snö, kyla, slask o halka..... :) Verkar som ni har de jättebra!! Följer era bloggar och ni verkar ha kommit till det perfekta stället!!

Ska bli kul o se mer om hur livet leker för er ;)



Kramar Sandra

2010-03-03 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0