Tankar

Satt på stranden idag och skrev i mitt block. Kollade på de vackra färgerna runt om. På vågorna som rullade upp på stranden. Satt bara och tänkte. Så skönt att bara få vara själv. Har det så fantastiskt bra här, men tänker på hur alla har det där hemma. Man har en underbar familj hemma som alltid ställer upp vad som än händer. Såg resan som en möjlighet att komma bort, utvecklas, upptäcka nya saker och få sköta mig själv.   

Tänker även på alla vänner som man umgicks med hela dagarna när man gick i skolan. Gabrielle är i Frankrike, Cissi pluggar i Skövde, Linn pluggar i Borås, Louise Pluggar i Malmö, Marie jobbar och Linda och jag är i Australien. Alla är så utsprida. Fantastiska och fina kompisar. 

Men något som fattas här är Marie. Saknar henne så ofantligt mycket. Just nu skulle jag kunna sätta mig på ett plan hem. 




u n d e r b a r t


Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi;) vad gullig du är! saknar dig med!!! Det är tomt här hemmma:(

2010-01-17 @ 21:56:55
Postat av: Lillalollolull

ni är verkligen saknade med! brukar med tänka tillbaka. men en vacker dag kommer ni komma hem. och vi alla kommer ses igen. jag håller iaf tummarna för de! och en vacker dag, då jag är rik ska jag komma ner till er!

2010-01-18 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0