så det kan bli.

Under dessa snart 3 månaderna som jag har varit här, så har jag hostat från och till under 1,5 månads tid. När jag äntligen blev fri från det, så får jag frosa och feber. Så man kan ju sammafattade det till att jag har varit dålig 2/3 av den tiden jag har varit här.  Jag har eller jag borde nog istället säga att jag hade ett väldigt bra immunförsvar en gång i tiden. Alltid var det jag som klarade mig från magsjukan, influensan och allt det där i min familj, men det är ett minneblott !!

Glömde nog berätta att förra veckan var hitta-ett-jobb-veckan för min del. Jag har varit allt för slö när det gäller den biten, inte för att jag inte gillar att jobb, utan mer att det är bekvämare att inte ta tag i det. Jag har sökt runt på nätet och gått till olika barer, restauranger, cafeér ect med mitt cv. Man får allt från ett glatt och intresserat bemötande till otrevliga chefer som inte bryr sig alls. Jag kan förstå dem, eftersom det antagligen inte bara är jag som är ute efter ett jobb, men ändå. Man tappar suget och orken att gå runt till olika barer och restauranger om de ändå inte är intresserade. Man lämnar sitt cv och sen vet man att det inte kommer hända mer än så. MEN förra veckan var jag på ett café som hette DOME i Claremont och lämnde mitt cv. Snackade med chefen och han var väldigt trevlig. Så idag ringde han mig och ville att jag ska provjobba imorgon. Får hoppas på det bästa. Hur det nu än blir med detta jobbet, så har jag saknat att jobba. Träffa arbetskamrater, kunder och allt det där som hör till. Önska mig lycka till :-)

Nu ska jag sova. God natt. 

 


Kommentarer
Postat av: Anders

ja det kanske är gott att ha lite fasta tider ,hoppas det går bra,lycka till!!!!!!!!!.häls pappa

2010-02-16 @ 18:22:47
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0