tisdag.

Nu har jag fått mitt bankkonto och mitt bankkort, så nu har jag fyllt i alla papper till jobbet imorgon.

Igår var vi med Nils och Sofia i Lancelin. På även dit så stannade vi på Ikea och köpte knäckebröd, kaviar, djungelvrål, turkiskpeppar, gifflar och lite annat smått. Det kändes som om vi var hemma i Sverige. Efter 2 timmars biltur norröver så hoppades vi på att vi skulle få se kängurus hoppandes över vägen men vi såg inga...Nils och Sofia kitade och Linda och jag låg på stranden och solade hela dagen. Sen mot kvällen träffade vi deras sponsorer - Ozone.

Ikväll blir det nachos och bio.

Linda jobbar med ett bröllopsalbum så jag tänkte inte störa henne mer utan dra ner till stranden nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0