Tappat suget att skriva, men det kommer tillbaka..

Imorgon åker vi till Sydney och stannar tills lördag. Vad vi ska göra vet jag inte än. Kul ska det bli. Sofia och jag ska väl ut och uppleva sydneys uteliv. Får se om det är bättre på östsidan :)

Igår så var vi på kitebeachen hela dagen och träffa alla kända kitare och flöt runt på en flotte. Emelie och Anna som också är från herrljunga var med, riktigt kul att träffa dem här nere.

Imorgon ska jag göra lite nytta och fortsätta mitt letande efter jobb eller så gör jag det när jag kommer hem från Sydney. Jag är hopplös. Bara bita ihop och göra det. Svårare än så är det inte.

Tänkte dra till Claermont som vi var idag och handlade. Det är två stationer från oss så det är inte så långt. En mysigt ställe. Är lite sugen på att söka jobb inne på Coles, en stor matbutik. De var trevliga där. Tror jag saknar ICA lite.. hehe. Sen lite barer och restauranger som ligger runt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0