jobb.

Första dagen på Dome café idag. Det var riktigt kul, men det är mycket som man ska lära sig. Veta vad alla smoothies heter, hur man blandar dem, vad alla kakor heter ect.  Men det är riktigt kul att få lära sig något nytt.

Alla frågar vad jag kommer ifrån, eftersom jag har en annan accent. Det är faktiskt många som gissar rätt. En kund frågade om jag kollade på OS. Han tyckte att det var många duktiga svenskar som var med. Själv har jag ingen aning hur det går. Kollar in aftonbladet då och då och ser vad som händer. Sitter och kollar på OS nu, men ser inga svenskar..

Var på bio igår och såg The Wolfman. Riktigt dålig film. Rekomenderas inte.

Nu ska jag laga pastasallad.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0