en rolig fredag.

Nu är det sådär varmt igen så man knappt kan röra sig. Det är obehagligt. Vet att ni tänker att jag inte ska klaga på värmen, men det är samma som för mig som för er. Ni klagar när det är för mycket snö och kallt. Jag klagar när det är FÖR varmt.

Det gör det inte bättre att man springer runt på jobbet med jeans, skjorta, förkläde och en hat på huvudet. Det är air-condition på cafeét men det är varmt ändå.. Känns som om man springer runt i en bastu.

Det är så fantastiskt kul. Jag sitter bara och ler och skrattar nu. Tänker på alla arbetskamrater hur snälla de är. De är noga med hur allt går och det märks att de är nöjda med min insatts. Kul att prata med alla trevliga kunder och se till så att de är nöjda och glada. Dock hör jag inte ibland när de gamla tanterna och gubbarna säger något eftersom de har en väldigt grov australiensiskaccent, men det börjar gå bättre. Jag mår bra utav att jobba. Jag blir glad.

Är verkligen ingen morgonmänniska. Om man ska gå ut och gå eller springa på morgonen så bör man gå upp 05.00-06:00, annars blir det för varmt. Imorse var Maelle, Ailen och Luke uppe kl 05.00 för att träna, de är galna. Hade ställt kl på 07:00 för att gå upp och springa, men när jag hörde kl så stängde jag bara av den. Tänkte att jag kunde sova lite till, men sen var det kört.. Så nu blir det en kvällsrunda, som det brukar bli eftersom jag aldrig kommer upp i tid. Ska vänta tills det blir svalt och skönt.


Fick med mig en meny hem för att plugga in.







 


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej.Kul att det gå bra på jobbet.Jo vi har fått 4-5+ grader här nu, de första på 2,5 månad nu ser vi framemot våren, ha det bra. Häls pappa

2010-02-26 @ 19:11:29
URL: http://emmamariajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0