fredag.

Tog en morgonpromenad innan frukosten imorse, skönt. Sen städade jag rummet och även tvättrummet och badrummet. Skrivit lite vykort och fyllt i jobbpapper. Sen dekade jag på soffan. När Linda stack till jobbet, tog jag på mig joggingskorna för en runda med Shanti. Hon är så himla söt. Hon springer en bit sen vänder hon sig om och kollar så att man är där, sen står hon kvar en stund och sen springer hon vidare. Kul att ha någon med sig när man är ute och springer.

Imorgon är det en stor dag på rottnest. Det är människor som ska simma från Fremantle/Cottesloe ut till Rottnest. Det är ungefär 2 mil. Jag skulle aldrig våga simma. Tänk om man träffar på en haj... Vi ska iallafall åka över med Lukes båt, så det kommer vara massa folk och fest hela dagen. Vår båt kommer vara pimpat med en svensk, fransk, sydamerikansk, kanadensisk och en australiensiskflagga.

GODNATT.



jag vill rida igen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

åå emma du verkar allt ha de bra, men saknar dig allt här hemma ibland. rida ja! absolut, de kan vi fixa så fort du kommer hem <3!

2010-02-19 @ 19:12:57
Postat av: Lilllollo

Jag får aldirg någon rolig post! Kan ni inte skicka vykort till mig med?! och jag till er!

Vad har ni för adress?

min är: Sorgenfrivägen 63 21438 Malmö

2010-02-28 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0