veckan som varit.

Denna veckan har varit galen. Jobbat varje dag plus att jag var ute torsdag, fredag och lördag. Kände mig verkligen inte bra i på jobbet i lördags. Kände i hela kroppen att jag är påväg att bli sjuk. Tung i huvudet, ont i halsen och det gjorde ont om någon petade eller tog i mig, men jag lyckades stå ut. Sen hem och sova. Kände mig mycket bättre men funderade ändå på att ringa och säga att jag inte kan jobba idag, 2pm-7pm. Skönt att ha en dag ledigt så att jag kan ta igen mig och bli bättre, så att jag kan jobba hela nästa vecka. Men efter några timmars sömn så kände jag mig mycket bättre, kanske inte helt hundra men tillräckligt bra för att ändra mina planer - inget telefonsamtal till chefen och ingen lugn hemmakväll. Det blev istället utgång med Charlotta, hennes pojkvän och hans kompisar. Blir aldrig som man har tänkt sig. Kände verkligen inte för att ta det lugnt och sitta hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0