tiden bara springer förbi



Igår jobbade jag kväll, dvs 14-19. Efter drog jag till Charlotta och lagade mat och vi pratade massor. Riktigt glad att jag har träffat henne. Hennes blogg www.lottyinperth.wordpress.com På lördag ska jag med på en vintur som hennes kompis har anordnat. 

Det är redan 8/4 idag. Det går så otroligt fort. För fort. Ibland vill jag bara kunna stoppa tiden. Eftersom veckorna bara flyger iväg så är det inte långt kvar tills vi slutar att jobba och drar iväg till Bali. Kommer bli kul att uppleva något helt annat. Lära sig vågsurfa, roadtripa med moped och bara njuta. Får även fira min 20 årsdag på Bali, inte helt fel det heller.

Dock kommer det bli väldigt sorligt att lämna Cottesloe. Har haft så fantastiskt roligt och bra här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0