Torsdag !

Ikväll skulle vi till shoppingcentret för att shoppa. Dock somnade vi när vi låg i sängen och kollade på film. Så när vi kom fram till centret så var allt stängt, typiskt.


Vid lunch gick vi ut för att shoppa, som vi bestämde att vi inte skulle göra mitt på dagen.. Vi shoppade lite smycken och behövande saker, det är sjukt billigt här. På vägen hem så köpte vi med oss kyckling, någon sorts av fisk och ris och satt i sängen och åt. Ganska jobbigt. När vi sitter där och äter så knackar det på dörren. Jag försöker täcka maten med täcket. Linda öppnar och där står en indier, med en stor tank på ryggen och en spruta i handen. Han ville spruta gift på toaletten för kackelakorna, hellre en kackelaka för mycket än att vi ska bli förgiftade. Så vi tackade nej. Efter en stund så knackar det på dörren igen. Linda öppnar och där står tre indier och pratar i munnen på varandra. De frågar om vi vill ha städat rummet, men det var inte nödvändigt utan vi ville bara ha nya handukar. Det roliga är att de är personal överallt. Det är mer personal än det är gäster på detta hotell.


När jag står i duschen med schampo i håret så hör jag något sorts av larm. Linda skriker att det kanske är brandlarmet och att jag får komma fort. Jag står där helt blöt med schampo i håret, vi är på 30:e våningen och vi vet inte om det är brandlarmet eller något annat sorts av larm. Men det slutar och vi tänker inte mer på det. Efter ett tag ringer hotelltelefonen och då trodde jag att det var något allvarligt trotsallt. Linda står bredvid telefonen och hon svarar. I luren säger någon ”Hello, do you remember me? I am the gay from the pool” Linda vet inte riktigt vad hon ska säga. Han pratar väldigt dålig engelska så hon förstår knappt vad han säger, men han vill bjuda ut henne på en drink. Hon förklarar minst 10 gånger att det inte funkar och att hon inte vill. Helt plötsligt hör hon bara en signal i luren och samtalet bryts. Efter 5 minuter ringer telefonen igen och han försöker igen och Linda förklarar på nytt, men han fattar ändå inte. Tillslut säger hon hej då och lägger på. Killen som ringde är en vakt på hotellet. Lite skumt att han kollade upp vilket rumsnummer vi har.


Nästa gång är det min tur att öppna dörren och svara i telefonen..



strawberry drinks



Utsikt från hotellet



Vi simmade 40 längder i poolen, good job !


Kommentarer
Postat av: Sandra (ICA)

GUUUD va fint ni har det!!!! Jag ÄR avundsjuk kan jag säga!!! ;) Hoppas ni får det lika lyxigt och bra hela vägen!!!! Kram!

2009-11-27 @ 22:16:02
URL: http://ardnasandra.blogspot.com
Postat av: Rickard

Rolig läsning Emma:) fortsätt så:D

2009-11-28 @ 21:06:18
Postat av: Lolloliten

Lilllollo vill ha en update!

2009-12-01 @ 10:52:45
Postat av: Emma. SVAR

Sandra: Taack sa mkt.



Rickard: Det var kul att hora. Det hander sa mkt men jag ska forsoka skriva sa ofta jag kan :) hoppas allt ar bra dar hemma !



Lillollo: Det ska bli :) miss yooou

2009-12-02 @ 05:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0