Resan ner till Australien börjar imorgon..

Imorgon åker Linda och jag. Planet lyfter kl 16.15 från Säve och tar oss till London. Där får vi vänta några timmar innan det bär av till Kuala Lumpur. Hotellet är bokat och tanken är att vi bara ska slappa och ta det lugnt i de 4 dagarna vi ska vara där. Sedan den 29 november fortsätter vi till Perth nere i Australien. Tanken med hela resan är att vi främst ska jobba och surfa. Hur länge vi stannar är ganska oklart, eftersom det beror helt på hur det blir med jobb. Det kan bli några månader upp till 1 år. 

Det känns bra att vi känner Viktor som pluggar nere i Perth. Även min kusin Sofia och Malin kommer avsluta sin 5 månader långa surfresa nere i Perth och det känns riktigt bra att de kommer. Så det blir jul och nyårsfirande med en släkting iallafall. Sen kommer även Göran och Yvette ner till Perth, Sofias föräldrar, i januari.

Min minilaptop följer med, så jag hoppas jag hittar någon internetuppkoppling, så jag kan uppdatera bloggen med allt som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0