Åååhhh..

Det finns en mataffär här i Cottesloe som ligger centralt, IGA. När vi bodde i Frementle så handlade vi på Coles och där var det betydligt mycket billigare än på IGA. Vi hade sett att det låg en Coles butik i Mosman Park som är två stopp innan Grant Street som vi går av. Medans Linda och Theo satt och fixade med våra CV:n så passade jag på att åka och handla. Jag kliver av i Mosman Park och ser Coles skylten som vi ser varje gång vi åker förbi med tåget. Jag inser ganska snabbt att Coles inte ligger så centralt som vi trodde. Butiken skulle stänga om en halvtimma så det var ingen ide att börja leta efter den. Istället ser jag en IGA butik och går in och tar det vi behöver. Alltså helt onödigt att jag åkte till Mosman Park, eftersom samma butik ligger i Cottesloe. Men det största problemet var att jag inte fick köpa något. Jag skrev inte under kvittot med samma signatur som jag hade på min legitimation. De sa att det inte var jag. Blev en livlig diskussion, eftersom de hade dragit mitt kort och jag hade skrivit på ett kvitto som det stod att köpet var godkänt på, men jag fick inte mina varor. Jag bad om det kvitto jag skrev på och han sa att han avbröt köpet så jag får väl se vad som händer.. Ibland blir man så trött.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Dom trodde du var kriminell Emma, var glad att dom inte spärrade in dig! Det är bättre på ICA i Herrljunga........ Och typ 30 grader kallare !!

JAG HATAR SNÖ OCH VINTER

2009-12-15 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0